Konyaspor Yönetimi, Ankara İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek'e Ziyarette Bulundu Başkan Ömer Atiker, Ankara İl Emniyet Müdürü Sayın Maksut Yüksek'i makamında ziyaret ederek görevinde başarılar diledi. 123 OKUNMA 10-05-2026 13:25 Güncelleme : 10-05-2026 13:35 2.Başkan Ali Kaya, Başkan Vekilleri Mahmut Karabulut, Lütfi Can Başaran, Süleyman Oğuz ve Targun Polat ziyarette hazır bulundu. #Konyaspor #TÜMOSAN #Ömer Atiker #İlhan Palut YORUMLAR Website Disqus Adınız * E-Posta Adresiniz * Yorumunuz * SPOR A Milli Futbol Takımı Yurda Döndü Kamil Ünlü Dünya Şampiyonu Oldu Yeşilay'da Çifte Heyecan Yaşandı Karatay Belediyespor’da Altyapıda Yeni Dönem Karataylı Tahir Efe Şahin Balkan Şampiyonu Çok Okunanlar 1 Cumhurbaşkanı Erdoğan, TİM 33. Olağan Genel Kurulu ve İhracatın Şampiyonları Ödül Töreni’nde Konuştu 2 Türk Sinemasının Usta İsmi Kadir İnanır Hayatını Kaybetti 3 MEDAŞ Konya Büyükşehir Stadyumu'ndaki Reklam Alanları Yenileniyor 4 Resmi Gazete'de Bugün (26.06.2026) 5 Cumhurbaşkanı Erdoğan, İTO Marmara Anadolu İmam Hatip Lisesi Mezuniyet Töreni’ne Katıldı