Gönüller Bir Oldu, Aşure Paylaşıldı

AK Parti Konya ilçe teşkilatları, toplumsal dayanışmanın ve birlikteliğin simgesi olan Muharrem ayında anlamlı bir etkinliğe imza attı. Karatay, Meram ve Selçuklu ilçe teşkilatlarının ev sahipliğinde Kültürpark’ta düzenlenen Aşure Programı, adeta bir kardeşlik buluşmasına sahne oldu.

Programa; AK Parti Konya İl Başkanı Fatih Özgökçen, ilçe teşkilat başkanları, yönetim kurulu üyeleri, teşkilat mensupları ve çok sayıda Konyalı vatandaş katıldı.

Yoğun katılımın gözlendiği programda, dev kazanlarda hazırlanan aşureler vatandaşlara ikram edildi. Muharrem ayının birlik, beraberlik ve paylaşma ruhunun en güzel şekilde yansıtıldığı etkinlikte, AK Parti Konya İl Başkanı Fatih Özgökçen vatandaşlarla yakından ilgilendi. Masaları ve ikram alanlarını gezerek hemşehrileriyle tek tek sohbet eden Özgökçen, Konyalıların Muharrem ayını tebrik etti.

"Bu Tür Buluşmalar Gönül Birlikteliğimizi Güçlendiriyor"

Oldukça samimi ve sıcak bir atmosferde gerçekleşen etkinlikte, toplumsal dayanışmayı ve gönül birlikteliğini güçlendiren bu tür buluşmaların önemi bir kez daha vurgulandı. Vatandaşlar da ikramlardan ve gösterilen ilgiden memnuniyetlerini dile getirerek teşkilat mensuplarına teşekkür etti.

"Birlik ve Beraberlik Çalışmaları Sürecek"

Programın sonunda, organizasyonun kusursuz bir şekilde gerçekleşmesinde büyük emeği olan Karatay, Meram ve Selçuklu ilçe teşkilatlarına teşekkür edildi. AK Parti Konya teşkilatlarının, şehrin birlik, beraberlik ve kardeşlik harcını pekiştiren bu tür kültürel ve manevi çalışmalara aynı hassasiyet ve kararlılıkla devam edeceği ifade edildi.