Stadyumdaki kulüp binasında gerçekleşen ziyarette, Başkan Ömer Atiker ve yönetim kurulu üyeleri, Necmettin Koç’u ağırladı.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Ömer Atiker, şu ifadeleri kullandı:
“Konya İl Emniyet Müdürlüğümüz tarafından 104. kuruluş yıl dönümümüz vesilesiyle hazırlanan anlamlı video, Konyaspor camiamıza büyük bir gurur ve heyecan yaşatmış, bizleri de derinden duygulandırmıştır. Şehrimizin huzur ve güvenliği için gece gündüz fedakârca görev yapan Polis Teşkilatımızın kulübümüze gösterdiği bu vefa örneği, Konyaspor ailesi için son derece kıymetlidir. Bu vesileyle, Konya Valimiz Sayın İbrahim Akın başta olmak üzere, İl Emniyet Müdürümüz Sayın Necmettin Koç’a ve tüm emniyet teşkilatı mensuplarımıza gönülden teşekkür ediyor, şükranlarımızı sunuyorum.”
Ziyaret, karşılıklı hediye takdimi ve günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.